15/10/2026
🔥Novetat. Avui anunciem les tapes que podreu menjar durant la passejada gastronòmica: Tasta la Vall 2026
➡️Enguany es podrà tastar:
✔️Galta de vedella de la Canyota, xocolata i gamba amb sidra Malum. A càrrec Q**m Vergés, xef privat de Mas Toralles, en col·laboració amb La Canyota i sidra Malum.
✔️Hamburguesa de vedella Angus de Can Buscà. Elaborada per la família de Can Buscà.
✔️Xiulets de pasta de pebre de La Trasteria amb tomàquets secs i olives. Elaborats per Mas Mitjà i l’associació Molrem amb Pasta artesana La Trasteria.
✔️Llet d’euga d’Equillet i verdures i fruites liofilitzades. Elaborada per eQuillet – SeNova
✔️Embotit de la carnisseria i pa de la fleca Verntallat. A càrrec de Cooperativa Verntallat
🎟️ Inscripcions obertes 👉 https://cantrona.koobin.cat
📅 25 d’octubre de 2026 🥾 8 km · 200 m de desnivell 🍴 Parades i tastos 🕘 Sortida a partir de les 8.45 h
El Tasta la Vall s’emmarca dins del procés de Promoció de la Transició Agroecològica que impulsa el municipi i compta amb la participació del Grup Motor Alimentem la Vall, Can Trona, Arran de Terra SCCL i la col·laboració del GECA.
Us hi esperem! 🌿