Museu d'Alcover

Museu d'Alcover Museu d'Alcover El mal estat de conservació de l’edifici històric i la manca d’atractiu de l’antiga museografia va fer que es tanqués al públic l’any 2000.

El museu d’Alcover, de titularitat municipal, es va fundar l’any 1967 en una antiga torre medieval del Portal de Sant Miquel amb l’objectiu de donar cabuda a la important col·lecció de fòssil marins del Triàsic, descoberta de manera fortuïta a les pedreres d’Alcover-Mont-ral. L’any 1975 el museu es va traslladar a la casa noble de ca Batistó, un nou espai que a finals de la dècada dels anys 90 s’a

mpliaria amb l’annexió de la casa adjacent. El museu, cinc anys més t**d, reobria les portes totalment reformat i modernitzat i avui s’hi exhibeixen dues interessants exposicions sobre fòssils marins i vida burgesa.

Dirección

Carrer Costeta, 1/3
Alcover
43460

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Museu d'Alcover publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto El Museo

Enviar un mensaje a Museu d'Alcover:

Compartir

Categoría